Alexxis Ola z kolekcją swimwear dla marki DresKod
Alexxis Ola, czyli Ola Żelazowska to lifestyle’owa twórczyni wideo zrzeszona w sieci LifeTube, która na YouTubie od 2015 roku pokazuje widzom kulisy swojego życia. W związku z pasją do podróży Alexxis stworzyła kolekcję kostiumów kąpielowych, których nazwa i kolorystyka nawiązują do jej ulubionych zakątków świata. Wśród linii swimwear występują dwa modele jednoczęściowe oraz sześć zestawów bikini, dostępnych w czterech kolorach.
Od 2016 roku należy do sieci partnerskiej LifeTube (grupa LTTM). To nie pierwszy raz, kiedy młoda twórczyni stara się, by jej działalność internetowa miała pozytywny wpływ na innych, m.in. w 2018 roku Ola, w wieku zaledwie 18 lat dołączyła do programu dawcy komórek, by pomagać kobietom, mającym problemy z zajściem w ciążę. Alexxis Ola na YouTubie działa od 14 roku życia, posiada 223 tys. subskrypcji, 32 miliony wyświetleń filmów, na Instagramie obserwuje ją 117 tys. osób.
Oferta mody plażowej zawiera wszystkie produkty niezbędne na plażę – narzutki, topy, spodnie oraz chusty, utrzymane w klasycznej czerni i bieli. Po raz pierwszy youtuberka podjęła z DresKod współpracę w zeszłym roku, stworzyła wtedy kolekcję dedykowaną modzie domowej oraz podróżniczej. Wyjątkowym elementem kampanii promującej kostiumy kąpielowe Alexxis x DK była sesja wizerunkowa. W rolę modelek wcieliły się subskrybentki youtuberki, które swoją kandydaturę przesyłały za pomocą insta-direct na dedykowanym profilu Instagram.
Na swoim kanale porusza tematykę fashion, beauty, podróżniczą, zdrowych nawyków i przepisów, a czasem po prostu opowiada o swojej codzienności.DresKod to polska marka produkująca odzież w łódzkich fabrykach z wysokiej jakości materiałów sprowadzanych z Włoch i Hiszpanii. W ofercie posiadają wygodne, dresowe spodnie, które łączą sportowy styl z komfortem. Jest to druga kolaboracja z twórczynią w historii marki. Za realizację i koordynację kampanii odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
– Kolekcja reprezentuje różnorodność i miłość do kobiecych ciał. Moim priorytetem było wydobycie wewnętrznego piękna kobiet, aby współgrało z pięknem ich kształtów. Różnorodność modeli pozwala każdej kobiecie znaleźć odpowiedni model dla siebie, uwzględniając odmienność i wyjątkowość każdej z nas. Tworzenie swoich projektów, a zwłaszcza strojów kąpielowych, daje mi ogrom satysfakcji. Każdy, kto zajrzy na mój profil widzi, że znaczną część swojego życia spędzam w podróży. Dlatego tym bardziej posiadanie własnej kolekcji, stworzonej na podstawie moich doświadczeń i oczekiwań wobec produktu, sprawia, że czuję, że mogę stworzyć jakościowy, użyteczny i wpasowujący się w trendy produkt. Cieszę się, że podczas spełniania własnych marzeń, mogłam chociaż w drobnym stopniu umożliwić ich spełnianie także innym – mówi twórczyni, Aleksandra Żelazowska.
Alexxis Ola, youtuberka, którą subskrybuje 223 tys. osób, po raz drugi podjęła się stworzenia kolekcji odzieży z polską marką DresKod. W wyniku współpracy powstała kolekcja Alexxis Ola x DK, złożona z 68 modeli swimwear oraz mody plażowej, która swoją premierę miała 26 maja. W ramach castingu do sesji wizerunkowej została uruchomiona akcja, mająca na celu wyłonić modelki z grona obserwujących Alexxis Olę. Twórczyni chciała zebrać prawdziwe, różnorodne kobiety, by podkreślić, że kolekcja tworzona jest z myślą o nich wszystkich.